Плащане и доставка

Информация за начините на плащане и доставка

    Електронният магазин разполага с възможност за регистрация, която пести време на постоянните клиенти. Регистрирането е напълно безплатно и трябва да бъде направено само веднъж. За следващо пазаруване Вие трябва да въведете само Вашето потребителско име и парола. Веднъж регистриран със собствен акаунт и парола, не е нужно всеки път да попълвате формуляра за контакт и връзка.Регистрирането се извършва като се следват инструкциите .Магазинът  приема както данни за фирми, така и за частни лица.
Името за регистрация трябва да съдържа от 6 до 32 символа също и да посочите валиден мейл. Отнема еднократно няколко минути, като следвате инструкциите.

Като следвате стъпките:

  • Стъпка 1: Профил
  • Стъпка 2: Адрес
  • Стъпка 3: Адрес
  • Стъпка 4: Доставка
  • Стъпка 5: Плащане
  • Стъпка 6: Потвърждение

Ако не искате да се регистрирате  може да използвате формата за  "Гост".

Плащането се извършва:

  •  С „наложен платеж” - плащане в брой на куриера при доставката;
      Стоките се получават от Вас след плащането .

Цените се определят от фирмата без посредническа дейност! Всички цени в магазина са с  ДДС в лв. и без включени такси за куриерски услуги и доставка. За всяко извършено плащане, Sportshop  издава съответните първични счетоводни документи.

Ние не предоставяме информация за вашите извършени плащания на трети лица !

Доставката  се извършва само на територията на България   :

  • чрез куриер (за ваша сметка )

Sportshop работи с куриерскa фирмa Еконт Експрес.  Разходите за доставка са за сметка на получателя. Ако работите с друга куриерска фирма, моля, отбележете го в заявката или поръчката.

Поръчките се обработват и изпращат с  куриерите на Еконт Експрес в рамките на 5 работни дни след получаване на потвърждение по ел. поща.

Потребителят/клиентът носи изцяло риска от повреждане/загубване на стоката при доставката. Веднага след предаване на стоката на куриер, ТЪРГОВЕЦЪТ се освобождава от риска, който се прехвърля върху потребителя/клиента. ТЪРГОВЕЦА не носи отговорност  за закъснение в случай, че закъснението се дължи на куриер или друг доставчик.

Фирмата не носи отговрност за повредена стока при транспорта от куриерските фирми.

     Веднага след доставката, стоките следва да бъдат прегледани внимателно от потребителя/клиента или упълномощено от него лице. Евентуални повреди, удари и други щети следва да бъдат докладвани незабавно на ТЪРГОВЕЦА. В случай, че бъде установено наличие на щети, които са се получили при транспортирането на стоката, ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност за гаранционното обслужване на тази стока. В случаите когато от ТЪРГОВЕЦА са зададени в писмена форма конкретни дата и час за доставка, изявлението има обвързваща сила.

     При предаване на стоката потребителят/клиентът или трето лице подписват придружаващите я документи. За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявлението, но приема стоката на доставка и е на посочения от клиента адрес.


При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани по-долу, отказът се счита за неоснователен и Клиентът дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката.

Доставката на поръчана стока не се извършва в Неделя и в официални празници.

Ако избран от вас продукт в момента не е наличен на склад, администраторът на магазина ще се свърже с вас, за да предупреди за възможното забавяне и срока на доставка. Имате право да поискате замяна на избрания продукт с друг или да се откажете от поръчката си ако срока на доставката от вносителя не ви удоволетворява.

 

Ако Потребителят не осигури достъп и условия за предаване на стоката на посочения адрес в посочения срок или не отиде до посочения офис на куриерска фирма Еконт Експрес, така че да получи в срок стоката, Продавачът се освобождава от задължението да изпълни заявената доставка.
 

Може да направите запитване до SportShop във връзка с конкретни въпроси относно доставката и начинът на плащане!
Всички оферти важат до изчерпване на количествата.